Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Biuletyn Informacji Publicznej – Urząd Gminy Kadzidło
Wójt Gminy Kadzidło zawiadamia, że zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Prowadzeniu hodowli krów mlecznych w gospodarstwie rolnym o obsadzie całościowej do 80 DJP, w tym realizacja inwestycji polegającej na przebudowie i rozbudowie budynku inwentarskiego- obory stanowiskowej uwięziowej o obsadzie 42 DJP wraz ze zbiornikiem na gnojowicę o poj. do 1000m³, płytą obornikową do 200 m²oraz niezbędną infrastrukturą” , na terenie działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 118/2 położonej w obrębie Siarcza Łąka.
Informuje się również, że wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostrołęce oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego „Wody Polskie”, Zarząd Zlewni w Ostrołęce, z prośbą o wydanie opinii co do obowiązku przeprowadzania oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 489 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Kadzidło |
Nazwa: | Zawiadomienie-Obwieszczenie WGK GG.6220.3.2021 z dn. 22.03.2021 |
Osoba, która wytworzyła informację: | Krystyna Hymkowska |
Osoba, która udostępnia informację: | Renata Romanowska Olbryś |
Data wytworzenia informacji: | 23.03.2021 11:52:22 |
Data udostępnienia informacji: | 23.03.2021 11:55:35 |
Data ostatniej aktualizacji: | 23.03.2021 11:55:11 |
Rejestr zmian |