Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

❒ KROK PO KROKU

  1. Pobierz, wypełnij (podaj telefon kontaktowy - to często usprawnia realizację wniosku) i wydrukuj wniosek.
  2. Dołącz wymagane dokumenty: szkic sytuacyjny, pisemne poparcie wniosku, pisemną zgodę właścicieli (zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie informacyjnej).
  3. Udaj się do Urzędu Gminy w Kadzidle, ul. Targowa 4, złóż wniosek albo wyślij wniosek pocztą.
  4. Po analizie złożonych dokumentów możesz zostać poproszony o ich uzupełnienie bądź udzielenie wyjaśnień.
  5. Po zakończeniu procedury zostaniesz poinformowany o sposobie załatwienia sprawy.


 ❒ WYMAGANE DOKUMENTY

  1. wniosek o nadanie nazwy obiektowi gminnemu/zmianę nazwy obiektu gminnego – załącznik nr 1,
  2. szkic sytuacyjny z lokalizacją i zasięgiem obiektu miejskiego, którego wniosek dotyczy, sporządzony na aktualnej mapie,
  3. pisemna zgoda wszystkich właścicieli drogi, jeżeli wniosek dotyczy drogi wewnętrznej (stanowiącej własność prywatną) – załącznik nr 2.


 ❒ OPŁATY

  • Brak opłat.


 ❒ MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODBIORU

  • Urząd Gminy w Kadzidle, ul. Targowa 4 (Sekretariat)


 ❒ JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

  • Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami
  • tel. (29) 761.80.16, wew. 30
  • tel. bezpośredni: (29) 767.30.53
  • e-mail: gn@kadzidlo.pl
  • pokój P-4


 ❒ TERMIN ODPOWIEDZI

  • Termin załatwienia sprawy uzależniony jest od czasu realizacji czynności wymaganych procedurą i przepisami prawa, w tym:
  1. zgromadzenia wymaganych opinii,
  2. podjęcia uchwały przez Radę Gminy Kadzidło,
  3. publikacji uchwały Rady Gminy Kadzidło w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.


 ❒ UWAGI


 ❒ PODSTAWA PRAWNA

  1. Art. 18 ust. 1 i ust. 2 pkt. 13 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2025r. poz.1153),
  2. Art. 8 ust. 1a ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2025r. poz.889).


 ❒ ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 117
Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Kadzidło
Nazwa dokumentu: Nadanie nazwy ulicy
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Kinga Boruch
Osoba, która udostępnia informację: Sylwester Marchewka
Data wytworzenia informacji: 04.11.2025 10:37:03
Data udostępnienia informacji: 04.11.2025 10:38:33
Data ostatniej aktualizacji: 18.11.2025 08:35:37
Rejestr zmian